Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Crazy week

Blev inget inlägg om Pim som jag utlovade. Har inte hunnit och nu har jag lyckats glömma bort exakt vad vi gjorde. Denna veckan är helt crazy!


Är det inte jobb, så är det mer jobb, fixa staketet i hagen, massa plugg eftersom att det är prov imorgon på algebra och geometri. Är egentligen inte så mycket mer än de förra proven, men eftersom jag har såå svårt för matte känns det som att det är 10 prov på samma gång. Nä språk är mycket mer min melodi!


På fredag eftermiddag kan jag nog äntligen andas igen. Jag har också pulat lite med hemsidan, eftersom att nya kunder hört av sig och varit intresserade. Jag har lagt in ytterligare några referenser, lagt in lite fler bilder, skrivit lite om hästhållning m.m Men den är långt ifrån fullbordad och jag drar mig för att skriva om mig och filosofi. Tycker sånt är så himla svårt att formulera.


Till helgen kommer ÄNTLIGEN de två unghästarna Seven och Champis. Då ska vi släppa dem i stora sommarhagen, som förövrigt har ett helt och snyggt staket nu. C-ponnyn Ruben kommer också snart, han ska få gå med de andra och leka av sig, äta upp sig och bli lite uppfostrad innan jag och mina medryttare rider in honom.


Det kommer bli toppenbra!

Glöm inte hemsidan! Lollox2.webs.com

 
 
Ingen bild

Annie

12 maj 2011 14:54

Lycka till med provet! :)
Vi måste se till och ta utflykten till Färskesjön denna sommaren, så hör bara av dig när det passar dig sen. :) Bella är en fegis och är rädd för vatten, så jag tror det blir Mirran som får följa med på det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Östergren Göransson - 17 oktober 2011 15:08

Har nu efter en tid bestämt mig för att lämna denna bloggen, men var lugna, nu ska jag fortsätta här istället- loloiis.blogspot.com   Har länge känt och också nämnt att inriktningen har ändrats på denna bloggen, från att vara en faktablogg till a...

Av Louise Östergren Göransson - 8 oktober 2011 17:06

8 oktober 2011 är från med nu ett datum att lägga på minnet.   Idag klarade finaste PrinsPimmen och jag hela Level 1 online, i parellis natural horsemanship program. Läs mer om det här: parelli.com   Kollade samtidigt lite på vad som krävs för...

Av Louise Östergren Göransson - 6 oktober 2011 11:57

Så coolt!

Av Louise Östergren Göransson - 2 oktober 2011 20:00

med två galna prinsar i stallet igår, sen var det också lite sol, stubbåker, gammal tant och skadad ridsugen tjej med en kamera. Avgör själva vem som är vem                            Pim fick vara lös på fälten och sprang hit och dit...

Av Louise Östergren Göransson - 30 september 2011 18:36

..står glädjens flagg i topp..gick jag omkring och sjöng i hästhagen ikväll.   Trotsade min förkylning som fortfarende sitter i och haltade iväg till stallet, för benet gör förbannat ont än. Tänkte att nu SKA jag göra något med Pimmen, har ju haf...

Ovido - Quiz & Flashcards