Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

5 saker ni inte visste om mig

Av Louise Östergren Göransson - 16 maj 2011 10:14

Har blivit ombedd att berätta mer om mig själv här på bloggen, därför hänger jag härmed ut lite personligt pinsamt om mig själv. Men det får man ta.


*Jag är barnsligt förtjust i all disneymusik, lyssnar på låtarna precis som vilka andra låtar som helst. Men jag lyssnar också på allt ifrån Shirley Clamp till Paramore.


*Jag dagdrömmer ofta, särskilt när jag är ute och går. Då ser jag möjligheter till stall och fina hagar överallt och fantiserar hur det skulle vara om jag bodde där. På mattelektionerna kan jag komma på mig själv att sitta och drömma mig bort hela lektionen. Oops, inte konstigt att det inte går så bra kanske?


* Jag är egentligen väldigt blyg och är lite folkrädd, hatar att vara i stan. Tycker det är väldigt jobbigt att prata med nya människor efter att den första biten är avklarad- vad jag heter, bor, fritidsintressen o.s.v Men jag är medveten om det och jobbar på det. Tycker däremot inte det är ett dugg jobbigt att ha lektioner där jag lär ut. Det är liksom i ett annat sammanhang.


* Jag är när jag är hemma fruktansvärt lat och mitt rum är konstant stökigt. Skillnad däremot när jag bodde själv och på jobb, då är jag pedant! Likadant i stallet, var sak på sin plats- mamma är tvärtom.


* Jag är skitdålig på att visa känslor! Är bra på att trösta andra och komma med jättebra råd, men mig själv brukar jag inte kunna hjälpa. Allt ska se fint ut på ytan förstår ni!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Östergren Göransson - 17 oktober 2011 15:08

Har nu efter en tid bestämt mig för att lämna denna bloggen, men var lugna, nu ska jag fortsätta här istället- loloiis.blogspot.com   Har länge känt och också nämnt att inriktningen har ändrats på denna bloggen, från att vara en faktablogg till a...

Av Louise Östergren Göransson - 8 oktober 2011 17:06

8 oktober 2011 är från med nu ett datum att lägga på minnet.   Idag klarade finaste PrinsPimmen och jag hela Level 1 online, i parellis natural horsemanship program. Läs mer om det här: parelli.com   Kollade samtidigt lite på vad som krävs för...

Av Louise Östergren Göransson - 6 oktober 2011 11:57

Så coolt!

Av Louise Östergren Göransson - 2 oktober 2011 20:00

med två galna prinsar i stallet igår, sen var det också lite sol, stubbåker, gammal tant och skadad ridsugen tjej med en kamera. Avgör själva vem som är vem                            Pim fick vara lös på fälten och sprang hit och dit...

Av Louise Östergren Göransson - 30 september 2011 18:36

..står glädjens flagg i topp..gick jag omkring och sjöng i hästhagen ikväll.   Trotsade min förkylning som fortfarende sitter i och haltade iväg till stallet, för benet gör förbannat ont än. Tänkte att nu SKA jag göra något med Pimmen, har ju haf...

Skapa flashcards