Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Fullt ös medvetslös

Av Louise Östergren Göransson - 27 maj 2011 17:06

ÄNTLIGEN är matematiken avklarad, dock återstår det om det blir godkänt på nationella som jag svettades med igår. Kändes både bu och bä, svarade på de flesta frågorna, men vissa var rena chansningen. Har varit så himla nervös inför detta hela veckan och typ drömt om matte många gånger om. Häromdan drömde jag att jag skulle mäta vinkeln på Linneas (syster) ben, hur flippad är man inte då ^^ .

Men nu hoppas jag det är över. Domen får jag på måndag.


Har jobbat en del, 2 dagar på mitt nya favvoställe nyckelpigan på Jämjö. Barnen där är så mysiga, de ville inte att jag skulle gå hem idag och det ville jag inte heller!


Hästande har det inte blivit mycket av- bara mat och kel i hagen. Men det är inte fy skam det heller. Nu är alla hästarna en stor flock och Pim hänger gärna hellre med pojkarna än med tanterna - Bra, då kan han busa av sig en del. Men han har lagt sig till med en ful ovana, att stoppa hovarna i vattenbadkaret, det blir jättesmutsigt och vi har fått byta vatten och skura TRE gånger denna veckan =O Visserligen blir de fuktigare, men ändå...


Och hela helgen ska jag på KURS- Jippiiie. Ska bli skitskoj! Återkommer i nästa vecka hur det gick. Trevlig helg alla!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Östergren Göransson - 17 oktober 2011 15:08

Har nu efter en tid bestämt mig för att lämna denna bloggen, men var lugna, nu ska jag fortsätta här istället- loloiis.blogspot.com   Har länge känt och också nämnt att inriktningen har ändrats på denna bloggen, från att vara en faktablogg till a...

Av Louise Östergren Göransson - 8 oktober 2011 17:06

8 oktober 2011 är från med nu ett datum att lägga på minnet.   Idag klarade finaste PrinsPimmen och jag hela Level 1 online, i parellis natural horsemanship program. Läs mer om det här: parelli.com   Kollade samtidigt lite på vad som krävs för...

Av Louise Östergren Göransson - 6 oktober 2011 11:57

Så coolt!

Av Louise Östergren Göransson - 2 oktober 2011 20:00

med två galna prinsar i stallet igår, sen var det också lite sol, stubbåker, gammal tant och skadad ridsugen tjej med en kamera. Avgör själva vem som är vem                            Pim fick vara lös på fälten och sprang hit och dit...

Av Louise Östergren Göransson - 30 september 2011 18:36

..står glädjens flagg i topp..gick jag omkring och sjöng i hästhagen ikväll.   Trotsade min förkylning som fortfarende sitter i och haltade iväg till stallet, för benet gör förbannat ont än. Tänkte att nu SKA jag göra något med Pimmen, har ju haf...

Skapa flashcards