Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Hej å hå

Kom hem ifrån Turkiet i Söndags. En toppen resa trots lite saker som inte var helt perfekta, bland annat maten på hotellet- Blää. Såå skönt att resa bort, men såå skönt att komma hem igen. Saknat min lille prins enormt! I söndags när jag kom för att krama om honom, kom han travandes och ville följa med mig ut- sötis. När jag gick mot bilen följde han efter längs staketet. Mitt hjärta smälte!!


Ingen rast och ingen ro, jobbade direkt nu i måndags men idag är jag ledig. Under dagarna har det varit stressigt värre, jobb, teaterövningar och försökt hinna med hästarna så gott det har gått. Uppstartat Rubens träning lite smått, bara börjat lära känna varandra och förklarat för honom att du kan lita på mig, men inte gå över mig. Första dagen var han asjobbig, men igår var det mycket bättre. Skönt! (Läs mer utförligt på hans egen blogg) Pim är som smör i mina händer, vi är som ett nu. Varit ute och gått med honom i skogen, han har frustat nöjt och lugnt och fint gått vid min sida. går jag långsamt- gör han, springer jag- gör han osv. Såå härlig känsla. Jag saknar faktiskt inte ridningen ett dugg!


Vet ni vem som fyller år idag?

Jo Prinspimmen så klart! 3 år blir han, det ska firas senare med knäckebrödstårta och morötter!

 

 
 
MiaSwing

MiaSwing

23 juni 2011 13:14

Men vad märkligt!
Kosy-kisen min fyller oxå år idag - fast han fyller 5 år...

http://miaswing.blogg.se

Louise Östergren Göransson

23 juni 2011 13:45

Haha, då får våra djur ha barnkalas tillsammans ju! Pim har sagt att han vill ha partyhattar, är det något din kise kan tänkas vilja? Grattis till våra mysdjur!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Östergren Göransson - 17 oktober 2011 15:08

Har nu efter en tid bestämt mig för att lämna denna bloggen, men var lugna, nu ska jag fortsätta här istället- loloiis.blogspot.com   Har länge känt och också nämnt att inriktningen har ändrats på denna bloggen, från att vara en faktablogg till a...

Av Louise Östergren Göransson - 8 oktober 2011 17:06

8 oktober 2011 är från med nu ett datum att lägga på minnet.   Idag klarade finaste PrinsPimmen och jag hela Level 1 online, i parellis natural horsemanship program. Läs mer om det här: parelli.com   Kollade samtidigt lite på vad som krävs för...

Av Louise Östergren Göransson - 6 oktober 2011 11:57

Så coolt!

Av Louise Östergren Göransson - 2 oktober 2011 20:00

med två galna prinsar i stallet igår, sen var det också lite sol, stubbåker, gammal tant och skadad ridsugen tjej med en kamera. Avgör själva vem som är vem                            Pim fick vara lös på fälten och sprang hit och dit...

Av Louise Östergren Göransson - 30 september 2011 18:36

..står glädjens flagg i topp..gick jag omkring och sjöng i hästhagen ikväll.   Trotsade min förkylning som fortfarende sitter i och haltade iväg till stallet, för benet gör förbannat ont än. Tänkte att nu SKA jag göra något med Pimmen, har ju haf...

Ovido - Quiz & Flashcards